1.
Zgłoszenie szkody do CAS
Ty (lub serwis w Twoim imieniu) jest zobowiązany do telefonicznego zgłoszenia szkody (+48 32 797 10 41) przed rozpoczęciem naprawy, nie później niż 7 dni od daty zaistnienia zdarzenia. Podczas zgłoszenia pracownik CAS będzie wymagał podania numeru Twojej polisy oraz przebiegu pojazdu na dzień wystąpienia szkody.
2.
Transport pojazdu do autoryzowanego serwisu:
Jeśli pojazdem możesz dalej się poruszać, jesteś zobowiązany niezwłocznie dojechać do najbliższego warsztatu celem wykonania diagnostyki, nie później niż w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia szkody. Jeśli ze względu na powstałe uszkodzenia Twój pojazd został unieruchomiony, jesteś zobowiązany do zorganizowania transportu Twojego pojazdu do najbliższego autoryzowanego warsztatu. W przypadku, gdy koszty naprawy zostaną pokryte na podstawie zawartej umowy ubezpieczenia, Ubezpieczyciel pokryje również koszty holowania pojazdu w kwocie nieprzekraczającej 800 PLN.
3.
Diagnostyka pojazdu i akceptacja naprawy
UWAGA: Nie należy wykonywać żadnych napraw pojazdu bez uprzedniej, wyraźnej zgody CAS. Wszelkie koszty napraw poczynione bez uprzedniej zgody obciążają wyłącznie Ciebie i automatycznie stają się podstawą do odmowy wypłaty odszkodowania.
Jeśli jakikolwiek komponent należy zdemontować w celu dokonania naprawy usterki, ustalenie czy usterka jest objęta ubezpieczeniem lub określenie wysokości należnego odszkodowania, może nastąpić jedynie za zgodą CAS.
4.
Wypłata odszkodowania
Ubezpieczyciel co do zasady wypłaca odszkodowanie bezpośrednio na rzecz autoryzowanego warsztatu. Jeśli taka forma rozliczenia nie jest możliwa, powinieneś przedstawić Ubezpieczycielowi oryginalną fakturę za dokonaną naprawę, która powinna zawierać numer szkody nadany przez Administratora.