Moto poradnik

Moto poradnik

Jak zgłosić szkodę?

Szkodę możesz zgłosić osobiście lub może zrobić to za Ciebie Twój mechanik. Pamiętaj, że przed przystąpieniem do naprawy warunkiem koniecznym jest kontakt z Centrum Autoryzacji Szkód (CAS), aby ubezpieczyciel mógł potwierdzić ważność polisy bądź wskazać niezależnego rzeczoznawcę celem diagnozy.

W razie konieczności zgłoszenia szkody, należy postępować zgodnie z procedurą opisaną w OWU. Niedopełnienie obowiązków z niej wynikających może skutkować odrzuceniem roszczenia lub redukcją wysokości odszkodowania.

1.
Zgłoszenie szkody do CAS

Ty (lub serwis w Twoim imieniu) jest zobowiązany do telefonicznego zgłoszenia szkody (+48 32 797 10 41) przed rozpoczęciem naprawy, nie później niż 7 dni od daty zaistnienia zdarzenia. Podczas zgłoszenia pracownik CAS będzie wymagał podania numeru Twojej polisy oraz przebiegu pojazdu na dzień wystąpienia szkody.
2.
Transport pojazdu do autoryzowanego serwisu:

Jeśli pojazdem możesz dalej się poruszać, jesteś zobowiązany niezwłocznie dojechać do najbliższego warsztatu celem wykonania diagnostyki, nie później niż w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia szkody. Jeśli ze względu na powstałe uszkodzenia Twój pojazd został unieruchomiony, jesteś zobowiązany do zorganizowania transportu Twojego pojazdu do najbliższego autoryzowanego warsztatu. W przypadku, gdy koszty naprawy zostaną pokryte na podstawie zawartej umowy ubezpieczenia, Ubezpieczyciel pokryje również koszty holowania pojazdu w kwocie nieprzekraczającej 800 PLN.
3.
Diagnostyka pojazdu i akceptacja naprawy

UWAGA: Nie należy wykonywać żadnych napraw pojazdu bez uprzedniej, wyraźnej zgody CAS. Wszelkie koszty napraw poczynione bez uprzedniej zgody obciążają wyłącznie Ciebie i automatycznie stają się podstawą do odmowy wypłaty odszkodowania. Jeśli jakikolwiek komponent należy zdemontować w celu dokonania naprawy usterki, ustalenie czy usterka jest objęta ubezpieczeniem lub określenie wysokości należnego odszkodowania, może nastąpić jedynie za zgodą CAS.
4.
Wypłata odszkodowania

Ubezpieczyciel co do zasady wypłaca odszkodowanie bezpośrednio na rzecz autoryzowanego warsztatu. Jeśli taka forma rozliczenia nie jest możliwa, powinieneś przedstawić Ubezpieczycielowi oryginalną fakturę za dokonaną naprawę, która powinna zawierać numer szkody nadany przez Administratora.

W razie zaistnienia szkody prosimy o kontakt z CAS:

DEFEND INSURANCE Sp. z o.o.
ul. Ligocka 103 Katowice 40-568
Tel.: (32) 797 10 41 E-mail: szkody@defendinsurance.pl

Pobierz Formularz Zgłoszenia Szkody | DEFEND Car Protect

Pobierz Formularz Zgłoszenia Szkody | Key Protect

Pobierz Formularz Zgłoszenia Szkody | Technical Control

Współpraca

Jesteś agentem ubezpieczeniowym lub brokerem finansowym? A może prowadzisz komis samochodowy i chciałbyś nawiązać współpracę w ramach dystrybucji ubezpieczeń Gap i przedłużonych gwarancji?

Uzupełnij formularz kontaktowy, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą.

 

Nie udało się wysłać wiadomości. Przepraszamy za niedogodności i prosimy skorzystać z maila: info@defendinsurance.pl.

Dziękujemy za wiadomość. Odpowiemy najszybciej, jak to będzie możliwe.

 

Wybierz wariant ubezpieczenia.

OK

Zaznacz oba pola wyboru.

OK

Ta część strony jest w budowie. Prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego poniżej. Dziękujemy Zespół Wsparcia Gwarancjeonline.pl.

OK